domingo, fevereiro 25, 2007

Obxectivo CiberIrmandade: El Pais Galicia

El Pais vem de pôr em andamento o passado mês de Novembro umha "Edición Galicia" em que o galego fica relegado aos "complementos", nom valendo para a informaçom diária e estando vetado o seu uso nas colaboraçons e nos artigos de opiniom.

Fai-lhe chegar a tua queixa .

O jornal de informaçom geral com maior tiragem a nível estatal, El Pais, vem de pôr a andar o passado mês de Novembro umha "Edición Galicia" com a que se pretende abranger as notícias do nossa país.

No lançamento desta ediçom o delegado do grupo Prisa, Jose Luis Cebrian mostrava a política lingüística que ia seguir o seu jornal dizendo que "ao igual que Alfonso X escrevia poemas em galego mas editava as leis em castelhano..." reservam-se em "El Pais ­ Galicia" umhas páginas "especiais" que saíram nas sextas,em galego.

El Pais reproduz assim a política de discriminaçom do galego, restringindo a nossa língua a determinados espaços como a cultura, folclore ou lazer. Fica o galego para "complementos" do jornal. O galego nom vale para falar de tecnologia, economia, política, infra-estruturas ou opiniom, nom vale para a informaçom diária.

E umha forma mais, de lhe tirar a categoria de idioma, de o menosprezar.

Animamos todas/os aquelas/es que acreditarem na normalizaçom do dioma que mostrem o seu desacordo com a política lingüística desenvolvida por "El Pais" enviando o requerimento .

Sem comentários: